onsdag 24. november 2010

Oppdatering fra Fontenay :)



 Jeg vet jeg er en super flink blogger, siste innlegg var jo en eller annen gang i oktober, creds til meg . Grunnen er at jeg har rett og slett ikke orket/giddet å skrive.

MEN jeg har fått en forferdelig/fin nyhet Det fine er at jeg ikke har orkester neste uke og det betyr at jeg kan være med de andre på kino, det dumme er at vi skal se HARRY POTTER dubbet til FRANSK. Man kan jo ikke se den med fransk tale, det blir helt feil. Jeg så litt av 5ern i helgen hos versten, de hadde jammen meg klippet og lagt til scener for at det skulle passe med fransken, ikke bra.  Vi for se hva det blir til, den tid, den sorg, skal uansett se den originale, om det så blir i Norge.  Jeg er overhode ikke misunnelig på alle dere hjemme i som sikkert har sett den til nå!!!!!!

I dag fikk vi tilbake matteprøven vi hadde hatt i geometri, kan ikke si at det gikk så super bra.  I geometrien i Frankrike må man forklare den minste lille ting man gjør og da med mange vanskelige ord og symboler. Det skal ikke være lett, for vi har heller ikke lært alt det de franske lærte i fjor. Det kommer nok litt etter hvert, jeg håper i hvert fall det 

Så fungerer det selvfølgelig ikke å laste opp vanlige bilder  donc on utilise photo booth 




Jeg og Ida foretrekker grimaser


Skal prøve å gi en bedre oppdatering i helgen, når jeg har litt raskere nett og bedre tid

Bisous Rannveig/Ludvig/Veia/Beia (skulle lærer de franske å si Veia, til ære for Viel, på fransk ble det til Beia) :)  

1 kommentar:

  1. Hvis du skal ha en blogg, så får du vær så god å skrive oftere!!!!!!!!!!!!!!! Kult det siste bildet da..*@*

    SvarSlett