onsdag 15. september 2010

Bedre sent enn aldri :)

Jeg vet jeg er litt sen....

Nå har jeg snart vært i Frankrike 2 uker, jeg kan nesten ikke tro det. Selvom skolen og skolehverdagen er veldig tøff her nede har det enda ikke gått ordentelig opp får meg at jeg faktisk går på skole i FRANKRIKE. Det føles fortsattt ut som ferie, at jeg snart skal hjem for å starte på skolen. 

Her i Fontenay-le-Comte (en liten by 426 km sør-vest for Paris med ca 15 000 innbyggere, for de som lurte) er vi fire norske som går på "Lycée Privée Notre Dame" : meg, Ida Marie, Alexandra og Elias. 
Verdens kuleste

Meg i midten, Alexandra i svart (den hypre, blonde doris) og Ida Marie i rosa ( sjokolade elsker), Elias var fotograf :) takk 

Nå stenger Animasjons huset, det betyr slutt intenett så hadet :) 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar