søndag 19. september 2010

Endelig dansing :)

Det var superdeilig å endelig få dansa i går. Jeg og Ida Marie var på et slags moderne parti, det kjempegøy. Det var ikke helt likt det moderne jeg har danset før, men det var gøy å prøve noe nytt. Det eneste dumme var at vi så og si var de eneste der under 18 år. Det stod til og med på kurs planen at vi hadde fri den og den dagen, fordi da var det danseforestilling for de små og vi skulle få lov til å se på "barna" vår. Vi skal kanskje prøve å fikse et annet kurs i tillegg, med folk på vår engen alder, og så skal vi kanskje danse litt klassisk på musikkskolen her :)

Etter kurset gikk jeg for å kjøpe gave til Alexandra ( hun har bursdag på tirsdag 21 september) og da jeg var innom en bokhandel så jeg dette:
 
"One tree hill" på fransk, bare at her heter det "Les frères Scott" (brødrene Scott, til dere som ikke kan fransk), tenmkte du ville like det Viel :)

Foresten vertsen min har kjøpt en bøtte full med poteter, jeg er overlykkelig :) Har ikke hatt poteter på kjempe lenge, det er litt rart hvordan man savner de små tingene :) 



Bisous Veia

1 kommentar: